Вести

Банка иновативних вршњачких лекција

Школа: ОШ “Вук Караџић” Шабац и ИО Мачвански Причиновић
Град: Шабац
Држава: Србија

Ученици нижих разреда - одељење 4/2

Ученици виших разреда - одељење 6/4

  • Ученика: 12
  • Наставника: 6 (прегледање исправности ученичких радова)
  • Разред: 6. и 7.
  • Број часова: 2
  • Коришћене платформе: Вибер, Гугл Свит, вакелет
  • Коришћени веб алати: Гугл слајд, Падлет, Јутјуб.

Опис радионице:

  • Активности: Ученицима 6. и 7. разреда је представљен 2. задатак и остављено је да размисле и да се јаве добровољци (према афинитетима) за 3 дана. 
    Реализован је разговор са учеиицима о учењу и који тип учења је за њих најделотворнији. Причали смо о вршњачком учењу и колико можемо нешто да научимо од неког друга.
    У други задатак смо укључили и предметне наставнике чији је задатак био да прегледају радове ученика.
    Направљена је база од 13 задатака из 6 предмета: Српски језик и књижевност, Енглески језик, Историја, Биологија, Информатика и рачунарство, Музичка култура.
  • Наставници који су учествовали (прегледали задатке) су: Илинка Шуваковић (српски језик и књижевност), Јелена Гмизић (енглески језик), Александра Исаиловић (историја), Мирослав Панић (биологија), Александар Мићић (информатика и рачунарство), Снежана Шалаи Тибор (музичка култура).
  • Ментор: Снежана Шалаи Тибор, наставник музичке културе
  • Закључак: База иновативних вршњачких часова ће бити објављена на сајту школе и уврстићемо то у школску праксу.
  • Линк: https://wke.lt/w/s/4Hsaoy
Извештај приредио: 
Снежана Шалаи Тибор, наставник музичке културе

План школе

План школе

Пројекти

Чаробна интеркултурална мрежа пријатељства - Модул 4
Звуци мога краја - пројекат
Партнерство за праведно и квалитетно образовање
Друга шанса

Акције

Заштита ученика од насиља
НТЦ радионице

Школски часопис

Часопис ОШ Вук Караџић : Шабац